Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 16:42:46 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/14359 aadressile (asub mitmel aadressil) (hõlmab palju 
ehitisi) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotlejad Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795), RB Rail AS Eesti filiaal (registrikood 14168654) ja OÜ Rail 
Baltic Estonia (12734109) esitasid Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Ametile (TTJA) ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2311271/14359 Rail 
Balticu DPS1 Ülemiste-Kangru II osa (Rae/Soodevahe jaamast kuni Kangruni, ca 
9 km) raudtee põhitrassi lõigu ehitamiseks vastavalt Harju 
maakonnaplaneeringule „Rail Baltic raudtee trassi koridori asukoha 
määramine". Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa 
taotluse eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26987719>  (menetlus nr: 
400430), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister